ALL ROAD on itsekulkeva hakkuri, jossa on erityisiä toimintoja ja laitteita, joita ei ole ollut tähän mennessä markkinoilla.
Sille on ominaista kompakti runkorakenne, joka mahdollistaa helpon käsiteltävyyden myös erittäin ahtailla työmaa-alueilla.
Liikkuvuuden optimoi nelipyöräveto (Nokian 650-65 R38) ja kolme tilanteen mukaan valittavissa olevaa ohjaustapaa: kumpikin akseli yksittäin, molemmat akselit yhdessä tai vain etuakseli.
Syöttöpöytä on sijoitettu matalalle, 105 cm maasta, jotta koneen syöttäminen nopeutuu riippumatta onko materiaali joko pienissä tai isoissa kasoissa / pinoissa.
Umpinainen Pezzolato-rumpu, joka tunnetaan luotettavuudestaan, kulumiskestävyydestään ja huoltovapaudestaan, on suunniteltu takaamaan parasta laatua olevan hakkeen, joko pieniin kotitalouksien tai suuriin teollisuuden kattiloihin. Se on 1400 mm leveä ja painaa n. 4500 kg. Lisäksi se on porrastettu, jotta kuormitus jakautuu tasaisesti vähentäen tärinää, melua ja kulumista.
Hakkeen poistopuhallin jatkuvalla nopeuden säädöllä mahdollistaa kierrosluvun säätämisen todellisen tarpeen mukaan, vähentäen siten energiankulutusta ja hienojen jakeiden muodostumista. Puhaltimen ja heittotorven kulutusosat on saatavissa kulutusteräksestä karbidipinnoituksella valmistettuina.
Turboahdettu moottori Stage V, Volvo Penta TWD 1683 VE, 796 hv / 3650 Nm tai CAT C18, 755 hv / 3504 Nm on voimanlähteenä mallissa PTH 1400/1000, jonka rummun halkaisija on 1000 mm.
Kuormaimen toiminta-alueen laajentamiseksi ja runkojen syöttämisen näkyvyyden parantamiseksi ohjaamo voidaan nostaa ja siirtää taakse päin noin metrin verran.
Kuljettajan ohjaamo, kokonaan lasitettu ja ilmastoitu, on varustettu hallintalaitteilla, jotka mahdollistavat koneen täydellisen hallinnan haketuksessa ja siirtoajossa kahden värillisen 12.1″ kosketuspaneelin avulla. Näiltä isokokoisilta kosketusnäytöiltä voidaan näyttää kahden erillisen kameran tallenteet yksitellen tai samanaikaisesti.
Uuden heittotorven rakenteen ansiosta haketta voidaan lastata perävaunuihin, jotka ovat sijoitettu koneen sivulle, koneen taakse tai jopa ohjaamon puolelle eteen.
All Road -ohjelmisto on optimoitu niin, että kuljettaja voi siirtää konetta työmaalla keskeyttämättä haketusta, Lisäksi se varmistaa automaattisen siirtymisen tieajotilasta työtilaan alle minuutissa.