PTH ALL ROAD hakkuriajoneuvo

ALL ROAD on itsekulkeva hakkuri, jossa on erityisiä toimintoja ja laitteita, joita ei ole ollut tähän mennessä markkinoilla.

Sille on ominaista kompakti runkorakenne, joka mahdollistaa helpon käsiteltävyyden myös erittäin ahtailla työmaa-alueilla.

Liikkuvuuden optimoi nelipyöräveto ja kolme tilanteen mukaan valittavissa olevaa ohjaustapaa: kumpikin akseli yksittäin, molemmat akselit yhdessä tai vain etuakseli.

Syöttöpöytä on sijoitettu matalalle, jotta koneen syöttäminen nopeutuu riippumatta onko materiaali joko pienissä tai isoissa kasoissa / pinoissa.

Umpinainen Pezzolato-rumpu, joka tunnetaan luotettavuudestaan, kulumiskestävyydestään ja huoltovapaudestaan, on suunniteltu takaamaan parasta laatua olevan hakkeen, joko pieniin kotitalouksien tai suuriin teollisuuden kattiloihin. Se on 1400 mm leveä ja painaa n. 3500 kg. Lisäksi se on ”porrastettua profiilityyppiä”, jotta kuormitus jakautuu tasaisesti vähentäen tärinää, melua ja kulutusta.

Hakkeen poistopuhallin jatkuvalla nopeuden säädöllä mahdollistaa kierrosluvun säätämisen todellisen tarpeen mukaan, vähentäen siten energiankulutusta ja hienojen jakeiden muodostumista.

Turboahdettu moottori Stage IV (Euro 6) käyttää EGR(pakokaasujen kierrätys) ja SCR(Ad-Blue) -järjestelmiä. 700 hv Volvo mallissa, jonka rummun halkaisija on 1000 mm.

Kuormaimen toiminta-alueen laajentamiseksi ja runkojen syöttämisen näkyvyyden parantamiseksi ohjaamo voidaan nostaa ja siirtää taakse päin noin metrin verran.

Kuljettajan ohjaamo, kokonaan lasitettu ja ilmastoitu, on varustettu hallintalaitteilla, jotka mahdollistavat koneen täydellisen hallinnan haketuksessa ja siirtoajossa kahden värillisen 12.1″ kosketuspaneelin avulla. Näiltä isokokoisilta kosketusnäytöiltä voidaan näyttää kahden erillisen kameran tallenteet yksitellen tai samanaikaisesti.

Uuden heittotorven rakenteen ansiosta haketta voidaan lastata perävaunuihin, jotka ovat sijoitettu koneen sivulle, koneen taakse tai jopa ohjaamon puolelle eteen.

All Road -ohjelmisto on optimoitu niin, että kuljettaja voi siirtää konetta työmaalla keskeyttämättä haketusta, Lisäksi se varmistaa automaattisen siirtymisen tieajotilasta työtilaan alle minuutissa.